Este manual pretende ofrecer unha síntese dos conceptos máis elementais da ciencia económica, utilizando unha linguaxe veciña ás informacións que sobre estes temas reciben acotío os cidadáns nos medios de comunicación, mais presentados co rigor necesario para manexalos con precisión.
Este manual pretende ofrecer unha síntese dos conceptos máis elementais da ciencia económica, utilizando unha linguaxe veciña ás informacións que sobre estes temas reciben acotío os cidadáns nos medios de comunicación, mais presentados co rigor necesario para manexalos con precisión. Organizado en catro grandes partes, na primeira, preséntanse os conceptos e principios da ciencia económica; na segunda, debúllanse os elementos para entender a actuación do mercado, estudando o comportamento dos consumidores e mais a caracterización da oferta; na terceira, analízase a actividade económica, explicando a importancia dos recursos, a evolución dos sectores produtivos e o papel do Estado na economía mundial e as organizacións internacionais relacionadas coa economía, fornecendo unha breve visións das consecuencias actuais no mundo rico e nos países atrasados. Un manual, tan actualizado como didáctico, dirixido a todas aquelas persoas que deban ou queiran adquirir coñecementos esenciais de economía.
Colección
Xerais Universitaria
Código
1327106
I.S.B.N.
978-84-9782-410-1
Publicación
09/02/2006
Clasificación IBIC
KC
Formato
Papel
Páxinas
176
Tamaño
24.1 x 17.1 cm
Colección
Código
I.S.B.N.
Publicación
01/01/1970
Clasificación IBIC
Formato
Autor/a
Xulio Pardellas de Blas
Xulio Pardellas é doutor en Economía e profesor titular do Departamento de Economía Aplicada na Universidade de Vigo. Imparte docencia de Economía Mundial, Europea e de España nos campus de Pontevedra e Vigo. É autor do manual "Economía básica" (Xerais, 2006), ademais de participar nos colectivos "España e Europa: do franquismo ao euro" (Xerais, 2002), e "A Unión Europea" (Xerais, 2003). As súas liñas de investigación principais oriéntanse ao desenvolvemento local e á economía do turismo, ámbitos nos cales ten publicados un gran número de libros, destacando entre os máis recentes nos que ten participado: "Informes da Economía Galega" (Fundación Caixagalicia, 2003, 2004 e 2005), "El impacto del Prestige" (2003), "Segundos Estudios Estratéxicos do Eixo Atlántico" (2005), "La actividad turística española en 2004" (2005). Así mesmo, como director, publicou: "Turismo cultural e ambiental" (2003), "Potencial turístico de territorios periféricos" (2004) e "Turismo religioso: o Camiño de Santiago" (2005). Tamén é presidente da Asociación Galega de Ciencia Rexional (AGCR), vogal da directiva da Asociación de Científicos e Investigadores en Turismo (AECIT) e membro do comité de dirección do Centro de Estudios da Eurorrexión (CEER).